معاون علمی و فناوری رییس جمهور:به شکل گیری شرکت های دانش بنیان کمک مالی خواهیم کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 436
نویسنده : حامد عابدی

خبرگزاری ایمنا: معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه به شکل گیری و ایجاد شرکت های دانش بنیان کمک مالی خواهیم کرد و تعداد آنها را افزایش می دهیم.

به گزارش ایمنا، دکتر سورنا ستاری در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه بر اساس برنامه پنجم توسعه به شکل گیری و ایجاد شرکت های دانش بنیان کمک مالی خواهیم کرد و تعداد آنها را افزایش می دهیم، گفت: بیش از یک هزار و دویست شرکت برای پذیرش ثبت نام کرده اند که در حال بررسی پرونده آنها هستیم.
وی با اشاره به وجود حدود یک هزار نخبه و مخترع در بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان، افزود: برنامه ای برای اشتغال این افراد در شهرک علمی و تحقیقاتی با نوعی مکانیزم اعطای حقوق سه ساله از طرف شرکت های دانش بنیان آماده شده است.
ستاری ادامه داد: برای سال آینده حدود ۶۵۰ میلیارد تومان بودجه برای صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر گرفته شده است و امیدوارم سه هزار میلیاردی که باید ظرف مدت سه سال در صندوق ریخته شود، طبق برنامه تامین شود.
رییس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه دانشگا‌ه‌ها باید به این حقيقت برسند که دوران اینکه تنها کارهای آموزشی در دانشگاه‌ها انجام شود تمام شده است، گفت: هیئت‌های علمی پژوهشی باید به سمت ارتباط بهتر و بیشتر با صنعت حرکت کنند.
وی از اعطای دو تا سه میلیارد تومان اعتبار دولتی سال ۱۳۹۳ به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبرداد و گفت: این رقم صرف توسعه فیزیکی ،عمرانی تجاری سازی و جذب نخبگان می شود.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: